Fit Food and Happiness | In 30 minuten slank, fit en sterk
287
post-template-default,single,single-post,postid-287,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

In 30 minuten slank, fit en sterk

In 30 minuten slank, fit en sterk worden en blijven. Hoe? Met Grit Strength, het nieuwe, krachtige trainingsprogramma van Les Mills.

Grit Strength is een hoge intensieve interval training (HIIT) die maar 30 minuten duurt. Je traint met een barbel, gewichtsschijven, een step en je eigen lichaamsgewicht (functioneel trainen). Door de hoge intensiteit haal je supersnel resultaten. Twee keer per week 30 minuten Grit Strength geeft je een mooier gevormd en superfit lichaam.

Hoe werkt Grit Strength

Met Grit Strength pak je de grote spiergroepen flink aan. Het is een uitdagende workout voor iedereen die serieus wil trainen aan een slank, fit en sterk lichaam. De stevige workout kan solo gevolg worden of als perfecte aanvulling op je normale trainingsprogramma. Bijvoorbeeld: je loopt één keer per week hard en twee keer Grit Strength. Pas je eten een beetje aan en binnen acht weken zie en merk je een wezenlijk verschil. Je voelt je fitter, sterker, slanker en positiever. De les begint met een krachtige warming up waardoor je hartslag omhoog gaat. Daarna wordt er uiterste inspanning van je gevraagd, afgewisseld met herstelperiodes. De training eindigt met een intensieve core-aanpak: buik- en rugspiertraining.wlc_grit_pic_2

Voordelen van Grit Strength

  • Door Grit Strength gaat je metabolisme harder gaat werken. Hierdoor blijf je de eerste uren na je workout nog vet verbranden.
  • Deze training stimuleert de aanmaak van het groeihormoon dat je spieropbouw en je vetafbraak bevordert.
  • Je wordt supersnel super fit.

Voor wie?

Iedereen kan meedoen, voorwaarde is wel dat je oprecht met jezelf aan de slag wilt. Serieus fitter wilt worden, slanker en dus gezonder. Je traint op je eigen niveau. Het is zo leuk dat je vanzelf meegaat in de uitdaging om verder te gaan! Dus, wil je:

  • jouw sportniveau verbeteren;
  • extra motivatie om je fysieke grenzen te verleggen;
  • nog sneller vet verbranden;
  • de intensiteit van je trainingsprogramma verhogen? Grit Strength yourself!
No Comments

Post A Comment