Fit Food and Happiness | Slank terwijl je denkt, in 5 stappen
295
post-template-default,single,single-post,postid-295,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Slank terwijl je denkt, in 5 stappen

Jezelf slank denken. Onmogelijk zou je denken, maar niets is minder waar. In 5 belangrijke stappen maak je een begin aan een slanker lichaam.

Veel eten is een gewoonte, je kunt zeggen dat het een verslaving is. Net als roken of drinken. Denken dat als je niet eet, je niet voelt of zelfs niet leeft. Denken dat bij alles wel een ‘gezellig hapje’ hoort. En het is verdraaid moeilijk om daar vanaf te komen. Want het is continu aanwezig in je hoofd. Elke lichaamscel wil naar de kast of de koelkast lopen om iets te knabbelen. Of je nou emotioneel eet of uit verveling. Al die extra lekkernijen zetten aan en daar word je dik van. Maar dat hoeft niet!

Niet meer in elk geval. Er zijn namelijk mogelijkheden om jezelf slank te denken. Want de meeste mensen met overgewicht denken namelijk dat ze iets moeten eten. Uit gewoonte. Uit verdriet, boosheid, angst of lusteloosheid. En natuurlijk uit blijdschap. Een andere mindset is dus nodig, anders gaan denken. Zoals: jij mag er zijn, jij bent mooi, jij kunt alles aan. Maar dat is heus niet zo makkelijk. Kijk naar stoppen met roken of alcohol drinken, niet voor niets zijn daar medicijnen en hulpgroepen voor. Zo ook voor eten. Elke hulp is welkom want overgewicht is vervelend en brengt onzekerheid. Daar moet je bij geholpen worden. Fit, Food and Happiness helpt je starten.

Willen = kunnenfit-slank_com

Denken dat je het kunt, is het ook echt willen. Elke lichaamscel moet het willen, het voelen om weer gezond te worden. Want dat was je ooit wel. Daar moet je aan gaan werken, mentaal en fysiek en dat gaat niet van de één op andere dag. De 5 essentiële stappen om makkelijker slanker te denken:

  • Denk dat je slank bent, zie het daadwerkelijk voor je, zie jezelf op die manier als je in de spiegel kijkt. Lach en geniet. Denk in maat 38 of 40 en misschien zelfs 36. Sta jezelf toe een gezond lichaam te hebben.
  • Stel haalbare doelen. Denk niet dat je als je veel overgewicht hebt, je er binnen notime vanaf bent. Gun jezelf de tijd, overhaast niets en raak niet ontmoedigd als het even tegenzit. Such is life.
  • Werk. Voor niets gaat de zon op. Zie jezelf in gedachte zweten als je aan lichaamsbeweging doet,  zie je lichaam gezonder en fitter worden, zie jezelf minder boodschappen doen, zie dat je klachten verdwijnen.
  • Zorg dat je mensen om je heen hebt die positief zijn en die je motiveren, helpen. Die in jou geloven, ook als jij het misschien nog niet helemaal doet. Positiviteit is ‘the bomb’.
  • Wees gelukkig met de kleinste veranderingen naar een slanker, fitter lichaam. Denk niet alleen, maar wéét dat je vooruitgaat met elke positieve verandering, hoe klein ook. Wees trots op jezelf.

You can do it, your mind is your coach!

Wil je weten hoe je sneller kunt afvallen met functioneel gebruik van je eigen lichaamsgewicht? Fit, Food and Happiness geeft zeer binnenkort een volledig trainingsschema waardoor je binnen 8 tot 12 weken afzienbare vooruitgang boekt. Een gezond, fit lichaam is voor iedereen weggelegd!

No Comments

Post A Comment